Pewnym jest to, że produkcja toreb papierowych i toreb papierowych z nadrukiem jest opcją prostą, czyli w skali dnia można ich wyprodukować tysiące, jeśli nie dziesiątki tysięcy, a te torby są opcja atrakcyjną dla cukierni z klasą. Takie cukiernie mogą mieć to własne i wyszukane logo firmowe, które powinno trafić na papierową torbę dostępną w kilku opcjach, jeśli chodzi o wymiary. Takie logo nadrukowane na torbie nie może być też zbyt ordynarnym, czyli to nie może być zbyt duży nadruk i na dokładkę musi być prostym, czyli musi mówić też dostatecznie wiele o tym, co znajduje się w środku. Takie podejście do sprawy to niemal pewny sukces dla konkretnego sklepu, bo czasami nawet niewielka zmiana przynosi znaczne korzyści.
Możliwość zaprojektowania nadruku.
Niektóre firmy dają możliwość zaprojektowania nadruku na torbie papierowej z nadrukiem. Mowa tu dokładnie o jego wielkości, formie, a nawet o jego umiejscowieniu. Torby papierowe z tego typu detalem nie są drogimi w przeliczeniu na każdą sztukę, czyli łącznie cukiernia może zamówić ich nawet jakieś 10 000 w skali miesiąca i na takie właśnie zamówienie otrzymać spory rabat od producenta. Wiele znaczy też i to, że właściciel konkretnej cukierni może brać też czynny udział w projektowaniu małej torby, średniej torby i tej dużej torby. W przypadku małej logo może być w centrum, w przypadku średniej nieco bardziej w prawym dolnym rogu, a w przypadku największej jeszcze bardziej zbliżyć się do prawego dolnego rogu. Może i to umiejscowienie logo nie jest sprawą najważniejszą, ale czasami bardzo wiele mówi o produkcie znajdującym się w samej torbie, bo konkretnej torby papierowej można użyć tylko wtedy, gdy w jej wnętrzu znajdzie się coś bardzo ciekawego, czyli ten wyrób cukierniczy wysokiej klasy.
Projektowanie z pomocą grafika komputerowego.
Nie od dziś pewnym jest to, że torby papierowe z nadrukiem na samym początku są jedynie propozycją od grafika komputerowego, czyli początkowo to jedynie projekt, w którego przypadku grafik nanosi poprawki zgodnie z życzeniem konkretnego klienta. Czasami taki grafik musi nieco odmienić wizję klienta, czyli oznajmić mu wprost to, że jego projekt jest zbyt dziwnym, a klient powinien się z jego zdaniem zgodzić. Teoretycznie powinno tak być, bo grafik może mieć znaczne doświadczenie w tego typu sprawach, ale jeśli klient zechce postawić na swoim to otrzyma gadżet reklamowy dopasowany w stu procentach tylko do jego wizji. Klient, czyli przedsiębiorca kupujący gadżety reklamowe może mieć rację, ale też może popełnić znaczny błąd jeśli chodzi o jego osobistą wizję.