Każdy, kto zajmuje się marketingiem dla swojej firmy, wie, jak ważne jest, aby Twoje działania marketingowe były świeże i odpowiednie dla rynku docelowego.
Jednym z najpopularniejszych sposobów marketingu dla odbiorców jest marketing wideo. Oto kilka świetnych wskazówek, dzięki którym możesz wykorzystać wideo w swoim planie marketingowym.Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić z marketingiem wideo, jest wypróbowanie go. Im więcej eksperymentujesz, tym lepsze będą Twoje wyniki. Wypróbuj wszystko, co przyjdzie Ci do głowy, a następnie dowiedz się, co działa, a co nie. To najlepszy sposób na sukces marketingu wideo.Pamiętaj, aby w swoich filmach być szczerym. Jeśli sprawisz, że będziesz się łatwo nawiązywać, ludzie będą cieszyć się oglądaniem Twoich filmów. Bądź szczery i prawdziwy w kwestii tego, kim jesteś i czym dokładnie zajmujesz się marketingiem. Ludzie najprawdopodobniej nie będą chcieli mieć z tobą do czynienia, jeśli wydaje ci się, że coś ukrywasz.Wideo to świetne medium do przekazywania pomysłów. Działa to w biznesie, pokazując klientom, co sprawia, że Twoja firma jest wyjątkowa. Krótki film opisujący Twoje produkty lub podkreślający Twoje wrażenia znacznie przyczyni się do sprzedaży. Pamiętaj, aby być jasnym i staraj się, aby wszelkie pomysły, które przekazujesz, były łatwe do zrozumienia, aby Twoja kampania marketingowa wideo odniosła całkowity sukces.Większość ludzi nie obejrzy zbyt długiego filmu. Jeśli chcesz pokazać, jak używać swojego produktu, możesz wykorzystać około 20 minut. Kiedy po prostu rozmawiasz o swojej firmie, produktach lub wyprzedaży, film powinien trwać krócej niż pięć minut.Chociaż filmy muszą być samodzielne w oparciu o ich treść, nadal muszą być promowane. Po przesłaniu filmów spróbuj promować je za pośrednictwem sieci społecznościowych, biuletynów, blogów i tym podobnych. Potrzeba czasu, aby filmy zostały uporządkowane w sposób organiczny w wyszukiwarkach, więc potrzebują nacisku, aby ludzie wiedzieli, że istnieją.Nie polegaj tylko na filmach w swojej kampanii marketingowej. Są świetnymi narzędziami marketingowymi, jednak nie powinny zastępować innych taktyk marketingowych.
Filmy nie powinny zastępować tworzenia treści, takich jak pisanie artykułów lub blogowanie.
Filmy powinny być po prostu wykorzystywane do ulepszania treści w kampanii marketingowej i budowania portfolio linków.Dobry film nie musi być drogi. Nie musisz mieć profesjonalnego sprzętu do swoich filmów. Czytanie ze skryptu może wydawać się fałszywe i brzmieć niezręcznie. Zrelaksuj się, mów do kamery i edytuj później to, czego nie potrzebujesz w swoim filmie. Są nawet chwile, kiedy to wszystko nie jest konieczne. Czasami prezentacje PowerPoint i zrzuty ekranu to wszystko, co jest potrzebne.Może nie będziesz gwiazdą swojego programu, ale musisz znaleźć dobrego rzecznika lub maskotkę, która pomoże promować swoje filmy. Postaraj się znaleźć kogoś, kto mówi naturalnie i ogólnie sprawia, że ludzie wokół niego czują się komfortowo. Ludzie chcą oglądać kogoś, komu mogą zaufać.Jeśli planujesz przeszukać YouTube w poszukiwaniu filmów, pomysłów na treści, nie zapomnij o opcji wyszukiwania synonimów ~. Na przykład „jak zrobić ~chleb” pojawi się mnóstwo filmów na temat robienia wszelkiego rodzaju wypieków. Może to pomóc w stworzeniu listy elementów, które zostały pominięte w przeszłości i wymagają stworzenia dobrego filmu instruktażowego.Wykorzystanie wideo w strategii marketingowej to mądry pomysł i jest popularny. Możesz sprawić, że Twój marketing będzie trafny i świeży, korzystając z wideo na żywo, aby dotrzeć do kupujących. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule i wykorzystaj je, aby upewnić się, że możesz mądrze wykorzystać marketing wideo w swojej firmie.