Bardzo ważne jest, abyś upewnił się, że ludzie chcą otrzymywać od Ciebie e-maile.
Najlepszym sposobem na utratę subskrybentów jest wysyłanie im wiadomości, których w ogóle nie chcieli otrzymywać. Poniższe wskazówki mają na celu pomóc Ci upewnić się, że osoby z Twojej listy e-mailowej rzeczywiście się na nie zgodziły.Trzymaj się jednego tematu na wiadomość i nie włócz się. Nie chcesz, aby Twoi konsumenci byli przytłoczeni lub znudzeni treścią Twojego e-maila. Wybierz wiadomość i zachowaj jasny punkt widzenia i koncentrację. Twoi klienci docenią, że nie są obciążani obcymi informacjami.Aby utrzymać zaangażowanie odbiorców wiadomości e-mail, używaj różnych sekwencji dla różnych typów czytelników. Na przykład, jeśli otrzymasz adres e-mail ze sprzedaży, klient powinien otrzymać bardzo charakterystyczny e-mail powitalny niż czytelnik, którego e-mail otrzymałeś od potencjalnego klienta. Jeśli czytelnicy nie otrzymują z wiadomości e-mail tego, czego chcą, po prostu ich nie czytają.Utrzymuj zainteresowanie klientów swoimi e-mailami, oferując promocje. Tego typu e-maile zapewnią Twoim klientom prawdziwą wartość i zachęcą ich do poinformowania znajomych o Twojej firmie. Możesz promować to jeszcze bardziej, tworząc plan nagród za polecenie, który nie tylko zwiększy liczbę subskrybentów Twojego newslettera, ale także pulę potencjalnych kupujących.Pamiętaj, że celem marketingu za pośrednictwem poczty elektronicznej jest sprzedaż. Twoje e-maile powinny nieco przybliżyć czytelników do faktycznego zakupu. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail, która podkreśla informacje o nowym produkcie, promuje starszy produkt lub oferuje specjalną ofertę.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące.
Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż.
Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Opowiedz historię za pomocą swojej kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Jak już wiesz, bardzo ważne jest, gdy komunikujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, że zdecydowali się na subskrypcję tej funkcji. Jeśli wysyłasz e-maile do tych, którzy nie są zainteresowani, będzie to miało negatywny wpływ na Twój biznes. Skorzystaj z sugestii zawartych w tym artykule i zacznij doświadczać wspaniałych korzyści dostępnych dzięki sprytnej kampanii e-mail marketingowej.