Dowiedzenie się, jak być dobrze znanym, jest jednym z najlepszych sposobów na osiągnięcie sukcesu.
Zdecydowanie wiodącym sposobem na odniesienie sukcesu w dowolnej witrynie internetowej jest marketing e-mailowy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie sprzedawać za pośrednictwem poczty e-mail, ten artykuł pomoże Ci to zrobić.Nie wysyłaj e-maili do osób, które nie wyraziły na to wyraźnej zgody. Wiadomości spamowe zmniejszą Twoją wiarygodność w Twojej bazie klientów. Możesz stracić wielu klientów, co jest całkowitym przeciwieństwem Twoich celów marketingowych!Podczas gdy chcesz wykorzystać swój email marketing do zwiększenia sprzedaży. Jedynym sposobem na zachęcenie potencjalnych klientów do przeczytania Twoich e-maili jest przekonanie ich, że mają wartość. Aby to zrobić, Twoje e-maile powinny zawsze zawierać konkretne, przydatne informacje i odpowiednie linki, a nie tylko ogólne informacje sprzedażowe.Ogranicz swoje wiadomości e-mail marketingowe do jednego na tydzień. Jest prawdopodobne, że Twoi klienci każdego dnia otrzymują wiele wiadomości marketingowych i innych. Gdy zaczniesz wysyłać więcej niż jeden e-mail tygodniowo, może się okazać, że ludzie nie zawracają sobie głowy ich otwieraniem, a nawet ich usuwaniem. To strata całej twojej ciężkiej pracy.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem.
Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Znaczenie brandingu Twojej firmy rozciąga się aż do działań e-mail marketingowych.
Dlatego ważne jest, aby zainwestować wystarczająco dużo czasu, aby stworzyć szablon, który pozwala na użycie logo firmy, kolorów motywu i niestandardowych czcionek, których już używałeś na stronie internetowej lub w materiałach pomocniczych. Umożliwi to Twoim klientom szybkie rozpoznanie źródła wiadomości e-mail.Przyciągnij uwagę czytelników odpowiednim tematem. Możesz chcieć zobaczyć od 30 do 50 znaków i stworzyć poczucie pilności. Wiersz tematu powinien wskazywać, czego czytelnik może się spodziewać po otwarciu wiadomości e-mail. Włączenie atrakcyjnej zachęty zwiększy zainteresowanie odbiorców.Postaraj się, aby klienci mogli jak najłatwiej wypisać się z Twoich e-maili. Nie czyniąc tego prostym, poczują, że jesteś zbyt nachalny i możesz zostać wyłączony z Twojego produktu lub firmy. Daj im możliwość rezygnacji z niektórych lub wszystkich e-maili.Zabawa z czcionkami jest fajna i możesz ulec pokusie urozmaicenia swoich e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzyj się tej pokusie! Czcionki mogą wyświetlać się inaczej, a nawet być domyślnie zastępowane na czyimś komputerze. Nawet jeśli dziwna czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo jak Ty. Aby uniknąć wpadek związanych z czcionkami, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.Korzystając z wiedzy, którą tutaj zdobyłeś, masz teraz lepsze wyobrażenie o tym, czego naprawdę potrzeba, aby odnieść sukces. Tylko upewnij się, że cała wiedza, którą dziś zdobyłeś, zatopiła się w twoim mózgu i możesz zastosować wszystko, co jest dostępne w tym artykule, aby osiągnąć sukces.